niedziela, 27 grudnia 2015

Od Cloe CD Levi`ego

Wilk wydawał się dziwny.
-Jestem Cloe. Więc w końcu powiesz mi co robisz na moich terenach?
-Tu jest jakaś wataha.-Zdziwił się.
-Wataha Złocistych Gwiazd.-Powiedziałam.
Wilk chwilę się zawahał po czym spytał:
-Czy przyjęłabyś mnie i moją siostrę do watahy?
-Z chęcią.-Odrzekłam po czym zamachałam ogonem.
Nagle wszędzie rozległo się głośne, donośne wycie.
-Ktoś ma kłopoty...-Wyszeptałam.
-Ayoko...-Wyszeptał basior.-Ayoko!-Krzyknął.
-Biegniej za mną.-Powiedziałam i ruszyłam przed siebie. Niecały kilometr stąd zauważyłam lekko ranną waderę i rozwścieczone stado karibu. Ruszyłam przed siebie i odgoniłam je. Levi siedział przy siostrze i opatrzył jej ranę.
-Witaj, jestem Cloe.-Przedstawiłam się.- Mogłabyś powiedzieć co się stało i czemu karibu cię zaatakowało?-Spytałam.
<Levi? Ayoko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz